söndag 29 maj 2011

Morsdag

Morsdag firade vi vid Göta Kanal med  Tårtbuffé. Överraskande bra faktiskt. Felix var lite ledsen över att han inte hann färdigt med pressenten i slöjden men jag skulle få den nästnästa torsdag...men det är väl tanken som räknas!

Jag fick blommor av Neo...han var ute i min rabatt och plockade gräslöksblommor!

Valparna växer och ökar stadigt i vikt. Jag är så fjantig så jag sover fortfarande hos dem på luftmadrass! Och vaknar så fort någon gnäller....jag har fått bättre sömn med mina barn än med valparna!

Nu går Jissa ur lådan och vilar sig, men hon är snabb tillbaka om de gnäller.

Hon har börjat bära in leksaker åt dem. Kanske ska vänta tills de ser först eller...

Mmm de är så söta, jag kan sitta där hur länge som helst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar