onsdag 21 augusti 2013

Äntligen!!! Bad!!!

Okej, vad ska hända nu?
Vad ska vi göra nu då? Å vad är det där för något?
Mot nya äventyr och erfarenheter!!
Vilken stor vattenskål.....eller?
Nä du....mig lurar du inte.......


Det var full fart mot vattnet...tvärstopp! Hjälp vart tog marken vägen?




Vad gör man inte för att få till ett bra foto...

Hej Gubbe vart ska du?

Äh, vi hänger på den där i stället!



Jag hade den kotten först!



Titttut



Hur kom Gubben dit???


















Fynd!!!


Jag är bara söt just nu!

Klara...

färdiga...

HOPPA!

Ops!


Nu börjar jag bli trött.

Jag med!

Inte jag!


Tussar överallt!


Japp, nu har vi haft Trazzeltazzbad. Jag ska bara ha valpar på sommaren, det är så roligt och åka till sjön med dem. Det är inte bara o stoppa in 7 valpar i bilen och sen ska de ner till vattnet från parkeringen, phuu! Men det gick! Tack Mamma o Malin för hjälpen och att bilen sen gick sönder o Lillebror o Robin fick komma o hämta oss är en annan historia. Tackar Ola och Robin för skjutsen hem. Kan tillägga att alla valpar sov tidigt den kvällen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar