måndag 30 september 2013

Många hälsningar!!!

Hälsning från Faza
Hej Jenny!
Äntligen hör vi av oss. Faza har somnat så vi har 5 min över så vi
kan skriva. Hon har väldigt mycket synpunkter om det mesta, får jag inte som
jag vill skäller jag, vill jag ha uppmärksamhet skäller jag. Faza  och Fenja
kommer väldigt bra överens är lite som ler och långhalm. Hon är väldigt glad
för Fenja och ser upp till henne för att nästa sekund bli arg på henne, men
aldrig tvärtom. Hon är väldigt ettrig och viljestark. Nu
när hon har fått sin spruta ska hon få följa med Fenja på agility för social
träning. Och utanför gården finns där hästar, får och kor det är bra träning.
Fenja var och tränade i lördags och var otroligt duktig. Agility är verkligen
hennes grej. Efter en vecka  tyckte Faza att det var mysigare att sova hos oss.
Så nu är vi fyra i sängen.
Hund med en hel rävfarm bakom öronen - Kramiga vänner - Hoppas att allt är bra
med er alla. Vi hörs.
 
Faza & Fenja




Sover så sött med storasyster
 
Pepper
Pepper

Dags att börja träna på gungan

Busmys!


Är ju bara så söt!
 
Häsningar från Messi
Hej Mamma, Jenny och resten av familjen.
Titta så stor jag har blivit! 12 veckor och tiden har gått så fort. Messi. Allt går bra och det är en glad och sällskapssjuk kille. Matglad och vill leka med alla både hundar och människor. Vi har provat att gå på bryggor åka fyrhjuling varit på fotbollsmatch mitt i Göteborg. Inte mycket som kan få den här killen osäker. Skulle vara att behöva vara utan sällskap i några minuter då. Vi har börjat på valpkurs vilket var lite svårt att förstå att man var där för att lära sig grejer när det fanns så många kompisar där. Han busar och leker med sina hundkompisar men när han träffade en valp på 8 veckor satte han sig alldeles stilla och lät honom klättra och känna på honom innan han började leka helt underbart att se. Hoppas att allt är bra med er! Vi hörs! Kramar från fam. Erlandsson och Messi

Vi hjälps väl åt att fixa i sandlådan?

Kompisar vid havet



Jag släpper ALDRIG!
 
Puntti

 
Vi då? Jo, Sota och jag skulle tävla i söndags men tösen gick in i höglöp så vi blev kvar hemma :-(
Istället åkte vi till bruks o kollade på lydnadstävlingar, eller kollade nja...babblade med folk är nog mer rätt!
Sedan har vi fått finbesök från Borås. Pistolkullens systeryster Tia är här. Hennes familj har åkt till Turkiet o hon fick inte följa med. Medan Bianca och Simon gottar sig i solen så härjar Tia med mor och far och får skäll av moster Sota.
 
 
Tia och Atlas på cykeltur. Svara o Sota har koppel o syns inte på bild
 
Svara o dotter Tia




Leka kan de! Det är två milda fina töser som leker tillsammans
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar