torsdag 2 februari 2017

På besök

Småpojkarna har haft sin morron gympa och fått frukost, de vuxna hundarna har fått frukost.

Ute och leker med mormor och mamma



 Jag har varit och hämtat Doris aska. Mitt svarta lilla lurv som älskade att åka bil

Doris min fina flicka


Nu är det min tur att få kaffe och ostmacka....mina vänner kom i håg när demensen kommer smygande att jag vill ha ost på morgonen och det ska vara prästost, lagrad.


På tisdag kväll var det premiärtur med att åka bil. Det gick alldeles lysande, varken pip eller gnäll. Men så hade ju små pojkarna mig som chaufför.

Vi tog en liten sväng för att hälsa på Mimmi och Vilja. Det var inga som helst problem alla killarna var hur coola som helst. Vilja pysslade om dom som om det var hennes egna ungar!


Meija och Big Bopper

Neo och alla killarna......och Vilja som putsar Chubby Checker

Lite bus och lek med Neo och Meija blev det så klart!


När vi kom hem kom John Blund och småttingarna somnade bums!
Om du är intresserad av framåt kille med stort föremålsintresse så skicka ett mejl till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar